1 januari




nyvaken och ful... 1 januari idag btw (fast det visste alla redan)
sommna nästan halv 5 hehe, louisa sover fof :( den skiten ska
gå och väcka henne! annars sitter jag i köket och chattar me antonia :)
imorgon ska jag anna & louisa gå på biio och det är självklart jag
som alltid bokar biljetterna.. som ni ser håller jag på att ändra designen
och allt på min blogg igen HAHA, tycker den jag hade innan var för
sommrig :/ ska sätta på ngn rysk kanal (eller disny chanel om inget
roligt finns) HHEHEEHHE :3 så bloggar mer typ ikväll elr ngt , pussar♥

Patricia

sms:a mig ;) Mitt nmr står där på mail raden ;) Asså ifall du inte har det bara för att när jag försöker ringa dig så går det it :S ;(



KRAM

2011-01-01 20:25:56 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: