väldigt tråkigt punkt se

Fullständiga Namn - Damirovna Elina Kudyakova Lundberg
Bor - göteborg
Syskon - 0 eller ah 1 halv syskon (pappas sida)
Ålder - 12 :(
Född - 14 augusti 1998
Ögonfärg - blå
Längd - 1.62
Sko storlek - 36-37
Höger eller vänsterhänt - högerhänt
Stjärntecken - LEJON, grr :D
Hårfärg - har alltid varit blondin men nu håller jag på att bli brunett :O

DAGENS.
Låt -
pittbull ft. T-pain - hey bebe
Saknad - bellaaaa :love: 
Köp - sneakers ;)
Göra sen - plugga och förbereda inför skoldagen tomorrow
Godis - nadaa
Pinsammaste - hönde inget pinsamt idag :question:

SVARA ÄRLIGT.
Tycker du om att plocka svamp -
nej!
Tycker du om godis - Om jag gör!
Hur många gånger i veckan äter du godis - om jag ska vara ärlig så varje dag :( haha nejmen räknas tuggumi? om inte så rätt så sällan (A).

Äter du oftast nyttig mat - aa, mamma lagar ju typ nästan bara nyttig mat så ah -.-.
Tycker du att du själv är söt/snygg - ibland? tycker inte dirket att jag är ful heller.
Du ger mycket komplimanger till andra - haha, typ ibland?
Nöjd med ditt förnamn - yeezzöör!
tycker att du själv är smart - JAG ÄR SMARTAAAST :D
Vad är det sämsta hos dig - jag brukar göra dåliga intryck hos folk när man träffas första gången :( och att jag hatar min neeesa, ucsh fyfan . har en sån pappegoja näsa :( 
Vad är det bästa hos dig - finns det ngn roligare människa än mej som skrttar hela jävla tiden och typ aldrig tar ngt seriöst ? ;) nejmen alla tkr om mitt hår jag med lite hehe (A)
Har du bra självförtroende - nej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - ganska många, räknar inte!!
Du tycker om att vara med tjejer - ohjaa, GIRLPOWEEERRR :D:love:
Känner du dina grannar - haha nej inte dirket
Vad har du för färg på dina underkläder idag - blå,röd & vit hehe :)
Äger du några Björn Borg kalsonger - kalsonger? tveek på det men ett par trosor ja?
Gillar du skolan - faktist gör jag det....
Har du någon gång skolkat - NEVER, i'm the angel in the class ;)
Spelar du något instrument - spelade* piano
Vilka sporter/aktiviteter har du gått - piano,musikalteater,tennis & basket (L)
Har du några tatueringar -
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - verje gång jag går förbi en HAHA :(
Tycker du om djur - beror på villka..

BRUKAR DU..
Sova -
nej du vet
Ta mediciner du inte borde ta - nej?
Skada dig - HAHA händer vääldigt ofta :)
Klä dig i svart - Jadå, inte emo svart asså!
Lita på folk - Ja, mina vänner iaf!
Skada dig med flit - nej?
Drömma mardrömmar - Kan hända
Gå i skolan - varje måndag,tisdag,onsdag,torsdag & fredag ;)
Gå i kyrkan - ibland när mamma vill gå på ngn gudstjänst, på rysk påsk och bröllop :)
Ljuga - kan hända i nödfall..
Vilja dö - kan hända
 

HAR DU...
För många vänner - kan man ha för många vänner?
Förföljelsemani - vad är det ens? O_O
Någon annan psykisk sjukdom? - hela jag är ett psykfall ;)
Skadat någon? - händer ofta HAHA.
Färgat håret - aldrig! 
Några piercnings - öronen?
Någon tatuering? - Nej fortfarandeee!
Egen dator - 2!
Gjort bort dig rejält? -MÅNGA GÅNGER! 


ÄR DU...
Snäll -
aaalltiiidd :D
Snygg - tvek
Söt - kanske
Kort -naaee eller ah normal?
Klantig - om jag är!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: