sv; Bella jag tänker it ta bort bilden med klubborna :)

Hallojs! LOOOV okej jag e efter lovet började igår men ah :( Vakna fett tidigt idag fast min katt tappa min spegel på datorn och det trycktes på en knapp elr ngt så att typ skrivbordet (skärmen) vändes upp och ner på och allt ah fatta noll om hur jag vände tbx så kostja fick fixa när han vakna. har varit i hemköp och handlat foodi, hallå det är ju typ jätte kallt nu ! :@ senare ska jag till mormor och sen ikväll ska jag kolla på melodifestivalen HAHA mobba it det va faktist länge sen jag kolla :) det blev inget med bella för det gick inte typ för mamma men vi flyttade det till måndag då ska vi baka sen kanske hyra film? anyway ska typ ta ngt att dricka sen byta om and after that åker jag till mormor. bloggar när jag är hemma med outfit och grejjer. Ha en fab lördag, Elina♥



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: