Not even 2012, paranormal activity, shooting, bomb attacks, or failing a class is more terrifying than seeing 5 missed calls from mom.

Go kväll mina kära ;) :love: chattar med folk på fejjan samtidigt som jag sjunger opera.. jah mysigt jag har det! chattade med sonja och vi bestämde att jag skulle sova över hos sonja på fredag, jaa det ska allt bli mysigt. haha förra gången jag var hos henne så spelade vi uno sen jag ba oh nu jävlar jag äger du kmr förlora sonja ;) sen jag förlora all 10gångerna och vi bestämde att varje gång man förlora så får man göra 10 armhävningar så ja ni fattar hur många det blev för mej? så nu på fredag ska jag baneme vinna och fisen ska få plågas som jag förra gången haha :( ska typ duscha sen kolla på tv, blir nog inte mer blogg idag så säger godnatt i förväg. puss♥

bananer i pyjamas nanananaaa... haha ngn som kommer ihåg ;):love:



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: