Ni är bara bäst! nästa frågestund ska ni slå rekordet på antal frågor!


hur blev du så perfekt? ;)<3
HAHA nä du är bara för söt! är jag verkligen så perfelt? antagliegn bara för att jag har sånna perfekta föräldrar eller vad tror du?
när fyller du år?<3
jag fyller år den 14 augusti
Går du på någon slags dans elr ngt (inklusiv basket ;))
yezz, sjunger & dansar i musikalteater :)
Käär?? <3
ohja!
 Vad ville du bli när du var 5?? :D
jag ville bli skådespelerska och det vill jag fof!
 Irreterande när jag ställer så många frågor? xd
nej! bara kul att få så många frågor ;)
Älskar du meej? (vet att du görre men hocares!)
klart min lilla ängel :love:
När kan vi träffas???<3
jarru du kan väl ta och ringa mej så bestämmer vi ngn dag :D
Hur länge hadde du tänkt att blogga?<3
har inte bestämt ngn tid att sluta blogga? sålänge jag har intresse & sålänge ni vill ;)
Gillar du många frågor xd<3'
klart, fortsätt så!
VARFÖR ÄR DU SSSSSÅ SÖT?
haha, du är söt!
ÄLSKAR DU MIG <3
ofc!
vad gillar du att göra puss <3
en massa, vara med min underbara familj vänner & en massa mer!
  Din favorit affär? (kan vara allt från maxi till Rag lady.
H&M lätt!
topp 3 filmer. (inga läskiga ;)
oj det var svårt kan inte direkt säga några favoriter men kan säga 3 utav dem jag gillar mest? Knight & day, 2012 & the last song. gillar självklart en mass fler !
Kan du lägga in en bild på ditt rum? :P
klart, bilder dyker upp imon för det är mörkt och det blir inga bra bilder så bild på maj rom får 
varför ar du så vacker ?
är jag verkligen så vacker? vet inte om jag måste vara ärlig ;)
 vrf är du så snäll och fin? =)
varför ställer ni sånna svåra frågor? :( vet faktist inte vad jag ska svara på den men kanske för att jag har ett stort hjärta enligt dem vuxna?
vad vill du jobba med när du blir stor?
jobba? vill nog jobba i en affär, gillar att göra folk glada & är ju väldigt social av mej själv så det skulle så klart inte bli ngn författare utav mej, måste alltid ha folk runtomkring mej haha!
nämn 5 favorit bloggare i rad.
www.febbs.se www.duvetmarie.blogg.se www.kenzas.se hehe bara 3 men läser typ inga andra bloggar :)
ska du gifta dig när du blir stor? (privat eller stor fest?)
klart jag ska? STOR FEST!
varför spelar du just basket och inte fotboll som alla andra nuförtiden?
har aldrig haft dragningar eller känslor for fotbollen men när jag håller i en basketboll så blir allt i mi värld så oerfekt. att stå där på plan & kunna göra en insats för laget & känna att man har kul så känner jag bara för basketen, fotboll är bara kul men jag liksom bara spelar men när jag spelar basket blir allting bara så perfekt? kan man förklara det på ett annat sött för jag vet att jag suger på förklaringar men basketen är kortfattat och sagt så är basketen BÄST!



tack för frågorna hoppas ni blev nöjda med svaren! fortsätt så :love:



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: