Kväll

Hellå :) sitter och lyssnar på låtar samt äter chokladbollarna jag gjorde tidigare idag.
ska ringa louisa om en stund & bestäma träff med henne, saknad på stor nivå!
Glöm inte FRÅGESTUNDEN! här har ni LÄNKEN TILL FRÅGESTUNDEN , komigen jag
har sett några frågor dyka in men hoppas på några fler ;) nog sista inlägget för
idag eller så fixar jag ett tidsinställt "godnatt" inlägg. hoppas alla haft ett bra lov
hitills?:love: nu ska jag byta låt hämta ngt att drickaaa och ta & ringa tönten!

Lady Gaga - Born this way. vad tycker ni om Gaga's nya låt? själv tycker
jag att den är seg på ngt sätt HAHA, nejmen det är så olikt gagas stil så
jag vet inte men annars är den väl heeelt okej eller?

melle

Heej elina, jag bara undrar kan inte du lägga låtar och sådant ibland musikvideor ibland du vet<3 snälla =)

2011-02-15 19:23:32 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: