Jag är ingen docka och jag tål inte allt!

VAd vill ni snälla? jag är ingen docka och jag tål inte precis allt! att anklaga mej för att jag sagt saker/gjort ngt när jag inte ens skulle komma på tanken. alla tror att dem kan säga vad som helst till mej. det vanligaste är fjolla,fjortis,rasist & bitch. inget utav dem stämmer in på mej! bara för att jag gillar rosa och är en tjej och kan vara kaxig ibland så blir man direkt kallad för fjolla! och inte är jag heller en rasist? och aldrig skulle jag komma tanken på att kalla ngn för turk för själv bor jag i ett blatte område , går u ett blatte kag med 0% svenskar & själv är rysk och är född i uzbekistan. är till och med halv musilm eftersom pappa antagligen var det så skulle aldrig kalla ngn för TURK utan anledning och att jag menar det ! jag kanske sagt det på skoj 2-3 ggr men aldrig mer! folk tror att jag kan ta all skit men orkar inte mer snart håller inte jag.. alla ska alltid skylle över allt på mej - åh elina det är ditt fel du du du du. snälla kolla på vad ni har gjort först! när folk säger att dem är mina bästa vänner men sen plötsligt är emot mej... enda personerna som är värda guld för mej och jag kan lite på är Isabella Nilssons & Louisa Bajtjorova, tjejerna är dem enda man kan lite på och sviker mej aldrig resten kan faneme dra åt helvete. 

var tvungen för att ni ska fatta.

Wli


2011-02-08 20:06:54 l
MAYA

You go girl !

Elina där har du helt fucking rätt !

Det är bra att du säger ifrån, det är inte varje tjej som vågar det.

Du är en stark tjej, och fortsätt med det så får du bara äkta vänner för resten av ditt liv! :)

2011-02-08 20:08:16 l http://fassihi.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: