it's friday, let's partey.

hello, ja jag vet inte så mkt inlägg nu i veckan men är ju rätt så upptagen.. men kommer en massa i helegen nu! :D anway, idag efter skolan sprang jag , anna & maria in t stan och köpte en klooocka t mej!:love: sen åkte vi till anna men innan det köpte vi 5 olika 2liters flaskor med olika smak av läsk HAHA idioter.. ah vi hade det kul ja :D kom hem för typ 40 min sen, har bytit om ätit middag och nu sitter jag med cola som min snälla mamma köpt! vi har fått itdrotts rabbatten nu ch vi ska sälja dem (min klass) dem kostar 100:- SÅ KÖP! dem finns att köpa hos mej, just nu har jag bara 6 st så passa på! i need money bitches haha :* skit samma bloggar mer sen haha. nu ska jag ta och ringa min hitler kusin, ciao:love:

finaaaasteeee klockan ever!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: