ingen vinst och inga bilder.

cha. eh vi vann inget imorse.. asså för er som inte vet så spelade min klass fairplay så jag och några till åkte till floda och spelade mot analskolan (nedalskolan) och floda. herre jisses HAHA fick nästan gult kort för att jag putta en tjej 2 ggr och ganska hårt att hon sa t dommaren - men hallå kolla hon håller på! HAHA :3 anyway det blev inga bilder ingen var på humör elr ngt men är iaf fett trött spelade topp så har fått springa en del, nu ska jag vila för har ju träning snaart. okej blogger mer efter träningen antar jag? ha d - elina.

hihi

Hej sötnos!

Säljer nu fina prylar på min blogg.

Kika in och se om något intresserar dig! :)

2011-02-24 20:36:56 l http://salejustforyou.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: