i'm think i'm sick

hello. jag och bella gick hem halv 2 idag för jag mådde illa och bella hade ont i hövvett. så nu har jag vart hemma en stund, ätit makaroner med ost mummsans! och nu typ ligger jag i sängen med massa filtar och kollar på teve :) mår inte så bra idag och igår hade jag min värsta träning ever! jag var icke konsentrerad och jag kunde int ens studsa en boll! katastrof! jag gjorde bort mej totalt... har också varit helt nere idag men försökt att dölja det :) på rasten spelade jag och bella fotboll med marija och resten, fett kul vi ska ju också spela fair play trophy om 2 veckor så marija& linn A ska träna upp moí och bella, gosse av dem! nu ska jag g¨och fixa mer te sen sova för ni fattar inte hur trött jag e! mamma ska på föräldrarmöte snart och kostja är och handlar så sitter hemma ensam just nu. blir nog säkert fler inlägg senare idag så håll utkik ;) ska också lägga in ngn bild eller vad tycker ni? det var ju typ länge sen jag la upp bilder tiepwh ._. ´bloggar mer senare i promise, det var allt puss♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag med :D!

2011-02-09 16:13:09 l http://beattriicee.blogg.se/
attuhaya

makroner me ost vilken halah

2011-02-10 12:22:09 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: