Hiss & diss ;)?


• JAG ÄLSKAR STORA RINGAR! haha typiskt mej att det ska vara STORT & snyggt! tycker att det är så himla fräckt att t.ex ha snyggt färgade naglar med en riktigt stor och snygg ring! måste erkänna att nästan alla mina ringar är stora ;) grymt snyggt, rekomenderas t alla som gillar stort & snyggt precis som jag ! :love:

sånna ringar springer jag efter ! (bild från fokis.se)


vet inte direkt vad dessa skor heter men iaf sånna skor med sånt hål där framme vid tårna?
fett fult! okej vissa kanske gillar det om man har målade tår och ett par snygga skor? men jag
hatar det, jätte fut enligt mej. att det sticker ut 2-3 tår ur ett hål  skorna ser bara sjukt ut :O
inget jag gillar iallafall..

(bild från google)

Hannah.

hej sweetie, gör fler modeinlägg!

Typ vad du tror kommer vara inne nu i vår/sommar.

Och vilket ditt favorit plagg är.

Puss, hannah!

2011-02-15 21:25:55 l http://landinfremlen.blogg.se/
patsy

Jag gillar nm. 2 hiih :D <3

2011-02-16 15:32:45 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: