dag 3 - min stil.

(tidsinställt)

Har nog en ganska egen stil? asså jag kan varjera jag kan ha kjol och balklänning en dag och nästa jeans blus och boots eller ah ni fattar! men min stil är nog ganska olika beroende på årstiderna :) på sommarn har jag t.ex aaaldrig jeans på mej! har bara på mej klänningar och shorts med ballerina eller som nu ska jag ha mina converse. på hösten har jag för det mesta leggins med tunikor och på vintern har jag jeans och blusar samt tunikor. och nu på våren har jag jeans/leggins med tjockis tröjor (muk tröjor/hoodies) somsagt det varierar om jag var tvungen att säga vad exakt är elina stilen så där det nog en en fett snygg tisha/tunika med ett par snygga jeans, en mass armband (typiskt mej) converse/ballerina och håret uppsatt i en höög toooffs eller utsläppt :)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: