Dag 2 - en jobbig tid.

en jobbig tid.. jo det var nog den tiden elelr ah dem åren vi precis hade flyttat till sverige. vi hade det nog ganska svårt. som jag kommer ihåg fick vi bo i stockholm i ett år sen jonköping? elr ah det var några städer iaf. jag och mamam fick också bo själva i 1 rum i några år och det var inte så kul.. vi hade 2 sängar en tv och ett bord i det lilla rummet och ett kök. oh herre jävlar. sen saknade jag min pappa en del då så det var lite extra jobbigt samt att jag nästan aldrig gick på dagis här i sverige. kortfattat och sagt hade jag en jobbig tid dem 2 första åren efter att flytatt t sverige och det var ju nog för några år sen det hände så nu har jag bättre än man kunnat tro och det är bra att vi flyttade från uzbekistan för här har jag betydligt mkt bättre! taack mormor som tog ut oss (mamma,mej,morbror) från det landet på den tiden för om vi skulle bott kvar oh då :( för det är typ kaooz där nu. så det där var en jobbig tid.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: