Dag 1. 10 fakta om mej + bild

(tids inställt)

- jag sover med 5 kuddar fastän jag bara har mitt huvud på en kudde.
- nästan allt jag har är randigt :P
- tycker att det är mkt fint med starka färger på naglarna !
- jag sjunger när jag är på toa / duschar, och väldigt högt haha
- det tar minst 30 min för mej att fixa mej / välja kläder och så om jag ska ngnstans! (räkna med håret osv)
- jag har gått på balett
- tycker att mina armar ser fula ut utan armband eller ring på, det är därför jag alltd har armarna fulla med massa armband ellr ngn ring :P
- jag är en mini version utav en vegetarian.. äter typ inte kött och äter bara fisk i sushi eller om mamma lagat min favorit fisk gryta och det men annars pillar jag bort kött o fisk oftast från maten.
- jag är en riktigt höjdare på att snacka om problem!

töffing! fast nää haha . men bjuder ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: