Bilder & lite random





jah! och en fett najsig bild på mej och bella från förra månaden♥
första & andra bilden är från subway haha orka it vända på den
första bilden :/ , hade somsagt fett najs idag. lite för lite bilder blev det
men bella kommer t mej imorgon troligen så då blir det bombat med
en massa bilder ! menmen dem får duga :) 


Dagens humör: är på riktigt bra humör idag! fast blev lte ledsen när bella it fick sova över.
Dagens mående: (Y)
Dagens borde:
 eh städa mitt rum & göra klart min pärplatta!  
Dagens frisyr: först var det uppsatt i en hög toffs sen släppte jag ut det i snebena.
Dagens smink: nada

Dagens klädsel: blus från saintropez, svarta tjock leggins & blå kofta
Dagens planer: chilla & kolla på tv antar jag ;)?
Dagens materiella vill ha:
VÄRME FÖR I HELETE :@
Dagens fundering:
jarru det vill ni allt veta :(
Dagens beroende: soffan haha

Dagens tråkigaste: att bella inte fick sova över
Dagens längtan: sommar!
Dagens superlängtan: HAHA det är nog lite privat men en annan sak är nog att jag FOF VILLHA SOMMAR!


Bella <3

du fickk ju inte lägga upp den bilden på mig när jag åt klubba! :) snälla jag ber dig, ta bort!!!

2011-02-12 10:03:53 l
anna voronina

sexigt, speciellt bella <3

2011-02-12 21:28:47 l http://tittaenfagel.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: