AMERICAN CONVERSE (L) ELINA


HUR GLAD KAN  MAN BLI LIKSOM? gjorde att mobilinlägg men det
dök aldrig upp :( anyway har entligen köpt mina älsklingar , ett par
american converse HAH bella kmr döda mej jag svär jag är död på
måndag (: hon ville ha dem så gärna så jag fick it köpa dem men
vad gör man för kärlek vid första ögonkastet? köpte också ett hals-
band som ni ser på bilden där uppe, fett feejnt! stort och snyggt!
senare ikväll kmr louisa och hennes föräldrar så det blie myysjigt!
nu ska jag byta om och allt. hade grymt kul med sonja, loveu:love:
uppdaterar lite mer senare, kmr också upp bilder från övernattningen
hos sonja & bild på mina snygga naglar ;) ha d - e'♥

Bella

ohh tro mig, DU ÄR MER ÄN BARA DÖD!!!!..

2011-02-19 20:09:00 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: