YEAH- it's friday , friday !


aaah hejje de va rätt så chill idag :))) jobba me matte nästan hela förmiddagen,
hade ju 3 PA pass så ah hela förmiddagen! efter skolan gick jag , anna & natalie
o åt sushi, MÖÖÖMMS!!!! sen satt vi där i över 1 timme haha , knas ! sen skulel
vi gå men dem hade stolar o bord utanför så jag skulle ba sätta mej o fixa en
grejj o dem två satte sej så vi satt där i typ en halv timme till D: haha as kul
endå, tack för en super go lunch o förmiddag ♥ när jag kom hem så låg de en
påse på min säng o påsen var från CHELSEA , mamma sa att mormor hade
köpt ngt t mej o de var en superduper fin blommig blus/tunika as fejjn! visar
ngn gång , måndag förmodligen för ska ha den i skolan så ah. nu sitter jag o
skypar med anna , ska byta om kolla va vi har o dricka också . går föresten
ngt bra på tv ikväll? om inte så letar jag upp ngn bra film (de var faktist länge
sen jag kollade på film hihihi) ojje nu blev de ett as långt inlägg haha hörs sen!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: