typ dagen

hejjeh. sov aldrig hos marre inatt utan mamma hämta mej kl 23.00 typ,
vi bor ju så näraa!!! så idag runt 1 så gick jag dit haha dem låg o gosa i
"sängen" vi kollade på en basket film som jag ej kommer ihåg namnet på
o sen dansade vi på kinect as kul! körde en choklad lek ahhahaah och ah
typ de. har fixat lite inför imon o duschat o städat mitt rum för imon
medans jag är i skolan kommer de folk o tittar på vår lägenhet , vi ska ju
flytta snart ;) åt precis laxburgare♥ as gott! haha längtar lite smått tills skolan
börjar imon hehe ^^ detta sommarlovet har varit F1 kul! aja hörs imon.


Maria & Lydia :D

filme hette Just Wright :D :D :D :D :D :D :D :D

2011-08-21 20:55:20 l
kristina

kan du fixxa headerr?? <33 :D

2011-08-21 21:21:28 l http://kristinamanasievaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: