SPK


sv t sssss - grönt är helt ok för mej, har inte så mkt av denna färg men ah typ.

sv t lillan - om du menar dunjackan så är du riktigt färgbilnd gumman, jackan är
ljus blå & om du menar kavajen så är den millitär grön.

LJUS BLÅ, jag sa ju att camen var dålig.

GRÖÖÖN.

linnea

- jo det är bara bra med mig :)

2011-08-17 06:14:55 l http://magdalenaeklund.blogg.se/
L I I N A - foto&design

Dagens blogg finns uppe på bloggen! vann inte du? anmäl dig igen så har du en ny chans imorgon :)

2011-08-17 09:32:27 l http://livetsomliina.blogg.se/
lillan

du jag sa aldrig tt jag var färgblind jag sa att DU antingen var färgblind eller så hade du en dålig webb kamera! du kanske borde läsa ordentligt innan du skriver tillbaka, och förtjök vara lite trevlig! snälla jag vet att det är många som skulle uppskatta det.

2011-08-17 10:20:28 l
lillan

det är bara att säga att webb camran e dålig, istället för att hacka på folk, gud väx upp!

2011-08-17 10:21:33 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: