skriva av mej..

Hela mitt liv i skolan har jag alltid fått stå ut med alla
problem jag haft, alla elka ord. Har aldrig kunnat leva
utan det . Har alltid funnits mängder av folk som hatat
mig, och då menar jag värkligen ogillat. Och det värsta
är att jag har fått kämpa mot dem som tryckt ner mig
helt själv, stått där själv framför dem och bara låtit dem
trycka ner mig med alla dessa ord. Har aldrig orkat stå
emot, aldrig varit riktigt stark nog . För det mesta har det
ju blivit så att man kaxat tlllbaks men när man då står
frmaför dem helt själv , öga mot öga mot flera så kan man
ju inte säga någonting utan bara få stå där o suga in alla dessa
ord i sig och dem finns fotfarande kvar. Ibland får jag upp dem
och tänker om dem som nu sagt alla dessa ord har rätt,
att jag är ful, att jag är dum, men alla är ju inte perfekta
right? visste & vet att det finns en massa hat emot mig men
inte så mycket hat. Alla är ju inte perfekta, ingen här är
perfekt, ingen. Men jag är som jag är , jag kan inte förändra
mig , kan bara inte. Har försökt en massa gånger.
Är hellre hatad för den jag är en älskad för den jag inte är.
Det är ju sant, är för det mesta hatad men det finns många
underbara vänner som lärt känna mig innan dem börjat dömma
mig och det är jag tacksam för!

Mår inte så bra just nu o kände bara för att skriva av mig lite här
eftersom det inte är tillåtet på facebook för då blir man genast
påhoppad men - k bry, vrf skriver du det här? du har ju blogg osv..
tvingar inte någon till att läsa detta för vet att det kanske bara är
2/10 som läser detta ..

finns bara få bilder där jag verkligen visar mitt riktiga smile.

Maria



Elina, bry dig inte om dom som är elaka,

okej ja vet de e svårt, men ta inte åt dig utav de folk säger.



Du är fin& smart, skit i vad andra säger

dom som kallar dig saker, eller snackar om dig bakom din rygg eller annat förtjänar inte att ha dig som vän.

Dom flesta som säger taskiga saker till dig är nog bara avundsjuka!



Jag vet hur du känner, för jag har gått igenom samma sak tidigare.

Jag vet hur de är, att komma till skolan och bli kallad olika saker varje dag.



Förstår inte varför folk ska störa sig så jävla mycket när man skriver en status,

De är din status och du får skriva precis vad du vill där ,

Varför ska dom föra sin blick mot just din status, och kommentera den om man nu tycker den e så onödig,

de är ju kommentaren som blir onödig då..

Och de står ju "Vad gör du just nu?"

Då är du ju typ meningen att man ska skriva vad man gör. så aa..



Falska personer finns överallt men låt inte dom förstöra för dig

Ingen ska behöva ändra någonting på sig själv bara för att någon annan tycker de,

alla är perfekta på sitt eget sätt.

Du är en underbar vän, jättesöt och rolig,

skit i va andra tycker, du har nåt som dom inte kommer få

- vänner.



Jag finns alltid om du vill prata, & du har mitt nummer å de<3

2011-08-28 22:35:03 l
hannah

haha, skit i dom bebbe! du är bäst så som du är, dom e bah avundsjuka. lixom vem bad dom om deras åsikt?? hahhaha, nä precis ingeeeeeeeeeeeeeen!?!?!?!?! Laviloveu, finns alltiid <3

2011-08-30 19:37:39 l
.

käft din kossa <3

2011-08-30 20:49:38 l
Ninwes-mode,foto & personliga blogg♥

Finns för dig Elina ♥ även om vi inte känner varandra jättemycket<3 du kan smsa mig eller nåt om du vill :) 0722516727

2011-08-31 15:47:15 l http://ninwes.blogg.se/
patsy

I don' t give a f'ck about what they say, Ure beautifull!



Du är en vänn som man alltid kan lite på, saknar dej 24/7.



Vet inte hur det blir med dej, men glömmer alldrig bort dig!



Bästa barndomsvän för livet!

2011-08-31 16:34:16 l http://rapunzelll.blogg.se/
Klara & Linnea

Elina, du måste försöka stå upp för dig själv säga imot när de händer. Jag vet verkligen hur svårt de är för jag är också så eller jag var de och är för de mesta de nu med, jag vågade/vågar inte säga imot när folk säger elaka kommentarer men du måste göra de du ska inte låta folk trycka ner dig för du är verkligen inte ful och allt de dom nu säger ! Du är underbar gumman och de är ju bättre att bli hatad för den du är än älskad av tusen av många för nån du inte är. fast folk älskar dig ändå även fast du är dig själv de vet jag !


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: