outfit




linne från ryssland (finare irl!!)
cardigan - fick i present
jeans - Ginatricot
väska från bozzini o dess skor ↓

hihi :)))   typ lite puder o så.

ganska så soft dag, började 12.30 de va terminsplanering o de sen så städa jag
mitt skåp o la in allt nytt, slängde de gamla osv. fika lite med anna efter skolan
sen åkte jag hem. skulle t hemköp för o köpa dricka o de för vi ska bowla med
klassen imon o sen bada !!! så vi var tvungna att h matsäck anyway gick dit med
marreparre, vi köpte glass o satte oss på en bänk efter de , haha ah sen kom
intisar o vi kladda i hennes skolböcker :3 annars satt jag o läste en rysk bok nyss
o nu ska jag fixa min pastasallad t imon. ha en toppen kväll alla , puss♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: