lite om dagens o 1 spk +dagens bild :D

heeejj. skolan o de haha heöa förmiddagen satt vi bara
o lyssna på olika fröknar/magistrar asså inga lektioner ,
haha ja o resten av mitt bord flumma ba en massa D:
men komigen att sitta på en stol i över 2 h hur kul är det
liksom ? anyway maten var blä, hade syslöjd osv sen idrott
som sista lektion. räättt soooft va?! nu har jag ätit lite men ba
liiite haha ska ju träna snart o de. ska byta om snabbt o sen
går ja te marre , vi ska snacka lite o de o sen träffar vi antonia
& helan så går vi t träningen. gör kanske ett inlägg innan jag
lägger mej, om jag hinner..


ojj haha den videon, de e på marres mcbook så hann inte föra
över den men ska t henne nu så laddar upp den när ja e hos
henne ifall hon inte tagit bort den :O bra att du påminde mej! ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: