Dagen




vaknade halv 10 och satte på tv'n för då gick SMALLVILLE, hehe ah!
sen åt jag frukost osvosv.. åkte till liseberg och träffade älskade
Hannah! har inte träffat henne sen hennes grillfest så de va kul!
vi hade så gryyyymt kul, typ skratta as mkt hela tiden. aa o hon
skämde ut mej totalt framför en massa killar i kön t radiobilarna -.-
älskar henne endå! vi åt kebeb (muums) .  JAG VANN 2a VINNST
PÅ ngn godis grejj haha kommer inte ihåg namnet men kul va det
eftersom det är andra gången jag vinner ngt, hehe brukar inte
vinna så mkt... aa med ett ord hade vi JÄVLIGT-KUL , love u! sen
efter de åkte jag hem till mormor, vi tog en promenad o pratade lite
o nu sitter jag och bloggar. juste glömde säga att hannah gav mej
en förskotts födelsedagspresent! aww så söt, love u
tack så jätte mkt ! fick örhängen och armband - so me! tack!


twist hette det!   åh min hannah är ju såå sööt!
btw - bajsiga mobil bilder men somsagt har ingen kamera nu! min gick
sönder! fattar ni hur mkt jag lider?!?! jag som har med mej kamera
överallt, asså ÖVERALLT t.o.m till skolan hahah. men ah så blir inte
så många bilder , mest med webbkameran & mobilen :( men ni får
stå ut nån månad till !

sara

hoppas du har en grym fredag :D

2011-08-12 22:22:13 l http://saraseliin.blogg.se/
milena malmros

åååh vad söt du är :D

2011-08-12 23:20:58 l http://milenamalmros.blogg.se/
Sandra

fin blogg :)

Allt bra?

2011-08-13 06:45:27 l http://sandrazettergren.webblogg.se/
hannah

tack elina för världens bästa dag på lisse! Du är best älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!AHAHHAHAHHAHAHHA :D <3

2011-08-13 09:02:26 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: