5 timmar tsm med simona!

hejjeh. nu är jag hemma !
åh haft de as bra med simona idag, haha söt e du!
saknat henne as mkt, vi har ju inte setts sen typ
veckan innan avslutningen.. anyway vi åt sushi o
sen tjocka oss på 4-gott's godis haha. sen satt vi
också i timmar o pratade där vid operan o sen
i donken, så ah mys. fysjutton va äckligt väder :O
åhh, de blåste fett mkt o de regna osvosv.. hoppas
de blir bra väder på min födelsedag, den e ju om 4
dagar :D nu ska jag byte om t ngt varmt o mjukt o
sen äta!!!! nu har jag bestämt mej vilken onepice
jag ska ha , visar den sen ♥

världens bestasnelahest

Åh du e så söt lillasyster <3 även fast du får skrattanfall på fel ställen <3<3<33<3<3 HAHHAHAHAHA fet dag ändåå :P

2011-08-10 22:13:22 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: