1 timma i telefon, haha nolife?

hejjeeh. satt o snacka i telefon med anna i 1 timma!
sånna äckta nolifers haha. anyway american pie går
på tv, haha kanske se på de? fast nää. har iaf bytt
om till mjukis o de . har även gjort min favortit -
hällt upp björnbärs dryck från kiviks i mitt stora glas
och bombat med is o sen satt i ett sugrör♥ imon ska jag
och mamma åka t stadium XXL i sisjön o kolla efter nya
basketskor!! mina ha blivit för små. omg kolla här var i 
frölunda torg idag med mamma o vi kollade efter basketskor
o ni vet på dem jag har just nu så är det ju storlek 36.5
och jag prövade 37.5 o dem var för små sen prövade jag 38
o dem var för små!!! ASSÅ VAR DEM PACKADE NÄR DEM 
SKREV STORLEKEN PÅ SKORNA ELLER?
-.- snälla låter inte
det helt wierd när jag spelar i basketskor i strl 36.5 o när 
jag ska pröva nya så är 38 för små? får spader HAHA.
hörs sen.

loovvee juuu♥ 

anna voronina

haru fått spader elle?!?!? XDXDXD

2011-08-10 22:12:06 l http://bluppii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: