trött u sleeeteen tjej

hello my friends. har precis stigit ur badet så sitter helt leen o frääshig! sitter o chattar med folk på facebooooooook, haha naaajs. okej säger bara en sak : vad i heleveta var det som hände med mej på träningen idag?!?!? asså omg, aldrig igen aldrig! jag var heeelt borta jag satte ingenting och asså KATASTROF! ska iallafall fixa naglarna nu, kommer kanske med bild senare om jag pallar ta bild o sånt. annars ska jag ta ngt kallt o dricka i kylen sen sätta på tv och se om ngt går ikväll. annaras var dagen bra, lira basket med anti o hennes lille brora innan träningen sen hade ja o antonia skaratt anfall i hennes rum o krig dvs. slå varandra med hennes avlånga biffiga kuddar och slå varann, haha love u bebi! vi åt glass m jordgubbar också :):)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: