SPK


Tror du på tomten? :)
nej det gör jag inte och har aldrig trott på tomten heller :)
har du snopp ?:) <3
HAHA antonia :) nonono!
varför är du som du är ?
 
hur är jag? haha jag föddes så kanske ;)
är du snygg ?
enligt mej? ibland HAHA ska inte låta för ego nu men inte alltid men ibland , alla måste ju tycka att man själv  är fin ibland eller vad säger du ;) 
Och ja säger bara K
K?:love: antonia du med din k :(
Hur många besökare har du per dag;)? i genomsnitt.
det är ganska olika varje dag men det är över 30 varje dag.
Vad brukar du göra på fritiden?
massa olika! vara med vänner för det mesta!
Går du på någon sport, vad i sånt fall
BASKET!
veeem gillar du (namn ) ? <3<3
ganska så privat och nämner inte det här på bloggen för jag vet att det finns folk som läser min blogg och känner han så .. men sonja berättar när vi ses ;)
är du hellt ryss ??? he he he
hel och hel.. för er som inte visste så är min pappa egentligen muslim och eftersom jag är född och min pappa är från uzbikistan sä är jag en tattare eller hur ska man säga ? men mamma är hel ryss och pappa är ju ryss han med så vi säger att jag är helryss!
Är du böög??? XD
JAA, hur visste du?<3 nej skoja klart jag inte är HAHA.


Ja det kom ju en massa oseriösa frågor, ska vi ta seriösare frågor nästan gång? ;)
 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: