SPK



sv; jo klart jag kan visar här nere om du inte fattar så frå jag ta o förklara bättre
men jag ska försöka o göra det så gott jag kan okej? ;)

STEG 1
vid meny fältet på den långa raden kommer det stå OBJEKT tryck där
sen trycker du på den lilla fyrkanten under som ser ut som en bild

ser du?
STEG 2

tryck sen på den lilla bilden så kommer det upp en sån till liten spallt/meny
där finns olika ämnen jag valde då t.ex smink.

STEG 3

när du valt ngt ämne som t.ex hjärtan trycker du på hjärtat du vill ha och sen på ok.

STEG 4

så sen kan du bara klistra in dina klistermärken på samma sätt som jag visade +
om du vill göra dem mindre synligare dvs, mer som bakgrund så dubbel klickar du
på ditt objektiv sen kommer det fran en linje typ så kan du dra med en sån lite pil
emellan från ljusare till mörkare . HOPPAS DU FÖRSTOG ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: