sista inlägget för idag.

Kvälls alla söta ;)♥ jo måste bara berätta en sak - jag är på sjukt bra humör just nu! haha jah , lägg det på minnet! hihi, anyway sitter och fixar en listapå spotify och har gäster hemma. glömde skriva det men min gudfar och hans familj har vart här sen kl fem idag, myyyss! deras lill bebi är med :D imon ska jag till skolan så hoppas det blir sol! ska kolla väderprognosen nu. anyway detta blir sista inlägget för idag, vill bara säga att ni vart sjukt duktiga med statistiken idag! lägger upp dagens outfit och grejjs imon bitti. pussan :*

haha jag maria & antonia flätade ihop vårat hår igår :D:love:(innan katastrofen)

Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Nu är det dags för dagens blogg igen :) Koom ihåg dock att länkar du har du bra mkt större chans att vinna :) http://gaylifet.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html#comment

Lycka till och kram kram :)

2011-04-12 15:27:07 l http://gaylifet.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: