onsdag - packa inför skövde + göra läxor

mjauu, onsdag fett soft dag var det! svär haha ;) på onsdar har vi sexor inga lektioner eller ah vi har PA (eget arbete) hela morgonen sen har vi slöjd och kursval haha erkännn bääääst?!? och hihi vi har slöjd i halv klass o min halv klass har trä och vår lärare var sjuk och våra studiehandledare hade inte sagt ntg om det så vi satt o vänta där as länge sen ja o carl gick  t expeditionen o dem sa att vår lärare  var sjuk så vi chillade lite o sen gick vi t skolan där vi sen åkte på dans eller iaf jag o bella hahaha. seen gjorde jag och killarna nästan sönder målen på heden för att vi klättra (buusiiigth tiieepwh) <-- skoja ba! efter skolan åkte jag t musikalen och neeej det är bara en lektion kvar o vi måste sätta alla nummren + lära oss finalen :( KAAOOOOZZ. efter som jag har öppet hus i skolan imonn till kl 19 så skippar jag träningen och sånt nejnejneeej vi ska ju t skövde på fredag! YEESSS LÖÖÖVE, längar CUP - det bästa som finns. eheh nu sitter jag o packar för hinner inte packa imon .

oojj nu blev det långt hoppas ni pallade läsa allt hehe. puussan!
BTW dagens putfit dyker upp alldelles strax ( efter att jag fått in min luft-maddrass i resväskan :@ 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: