Lördag

vi har haft det sjuuuuukt kul hitills! jag har gjort några mobiluppladningar på facebook så
ni kan gå in och kolla på @Elina Lundberg. eftersom jag inte kan blogga via mobilen för
det är helt fuck't up jag hade ju en annan blogg förut och där mobilbloggade jag sen tog
jag bort den men mitt nmr ät upptaget så kan inte kopplad et till denna bliggen :( så
det får bli en massa tidsinställda inlägg ist, men bättre än ingenting right? ;)
vi har säkert vunnit ngn match och haft det så jävla kulm idag eller imorgon ska vi bada i
skövdes nya äventyrsbad! fett kul, förra året var det gryyymt skoj!
hoppas ni har det bra hemma i göteborg medans jag chillar på basket cup i skövde!♥

fick bli en söt bild på min söta lydia med sitt stolta nummer 4 i skövde hallen :)!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: