kväll + äpple + 3 avsnitt av glamuorama

heeeellooo, äter äpple kollar på glamuorama och chattar med mina två gooiingar maria o antonia  :D vart med antonia somsagt heeela dan haha fast det blev en paus där för vi bråka sen efter en timme antonia ringer o ba - kom o spela basket med mej (L) hahah lavviiie you älski! ja o antonia var i allum (åkte med buss) haha kuuul JAG KÖPTE EN LYX MILKSHAKE FÖR 32 KR OCH JAG DRACK KNAPPT HALVA DEN VAR INtE GOD!! :@ åååh , skitsmma hah ajag köpte en cheesburgare (fette jag vet) och 2 nagellack från bik bok :D en ljus blå och en grön hehe. bilder komemer senare om typ 10 min, ska ba ladda upp dem , o juuuste kom hem från antonia för typ 20 min sen, vi åt kötbullar med potatomoooss och bääärniisååås muuma + sallad. sen spela vi såklart lite basket också! nu ska jag fortsätta o kolla på glamuorama, ha d göttans puss!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: