hemma , packar klart + pratar i tele med antonia älsk HEHE, saknar dej böög, ses imon (L)

hellooo, haha öppet hus saken gick väldigt bra, fyfan vad alla sjöng bra!!! trodde inte att så många i min skola var så duktiga! hud va fint tjejena i åttan sjöng :O oohaaa dela med er :( haha gjorde iaf inte bort mej men det var sjuukt pinsamt, sjön apologiza med natalie o linn först sen waka waka med HENKE haha omg. anyway åkte t mormor o åt middag efter sen åkte jag o mamma hem. snackade med antonia göllet nyss, hon berättade om dagens träning som jag SKIPPADE FÖR ÖPPET HUS GREJJEN I SKOLAN :@ och en massa mer, yesssss imon är det skövde! tar ledigt från skolan hehe . nu ska jag packa klart , JAAAA mamma love u , hon köpte en sån elektrisk pump t min nya maddrass, tacktacktack! och btw VEM SOG GÅRDAGENS MATCH MELLAN BARCA O REAL? :D MESSSIIIIIIIIII ÄGDE ALLA - SOM VANLIGT ;)

Ninwe♥

Ta hem hela denna skövde cupen!



Sv:Tack så snäll du är ! Du har jättefinstil du med ! Kram

2011-04-28 22:52:08 l http://ninwes.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: