HAHA

mjaauuu ~ god morgon

haha gå it på rysk födelsedags fest om du inte vill vakna upp utav att du är hungrig och maten är uppäten smt att du har vart uppe till 4 på morgonen och vetat om att det kunde ha höllt på ennu längre om inte en bebis skulle ha vart med så på ett sätt rädda bebisen dej för du får äntligen lägga dej i sängen efter att hele gänget gått....
HAHA okej andas elina. anyway ni kan läsa om vad som hände lite kortfattat däru uppe och i inlägget innen detta så jag pallar it berätta igen -.- oj AHHAA som vanligt jag skriver ett inlägg sen gör jag ngt annat och lägger inte upp det så det här skulle vara uppe för ca 30 min sen, akki?!

annie

fin blogg, allt bra? :)

2011-04-17 15:45:57 l http://aldrigannie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: