haft uppehåll i några dagar, här kommer förklaringen OBS låångt inlägg!

hej okej jag vet inte bloggat på länge men här kommer lite om helgen plus om varför jag inte har bloggat.

fredag: var hemma o slappa samt skypa med finaste antonia hela kvällen typ? fett kul.
lördag: jag vaknar äter oc sen kommer antonia hem till mig. vi lajvar och sen kör kostja oss t matchen där lydia och tamara åkte med oss. kuul har bild också som jag tog med mobilen påväg till kinna. vi förlorade men om jag ska vara ärlig gjorde det med meningen HAHA svär. sen väl hemma då kom problemet jag spydde 2 gånger.... inte kul! spyddeee fyfan! mitt dåliga blodtryck har kommit tillbaks och åh inte kul , jag dog.

söndag: match på morgonen vi vann nästan , det stog lika när det var 50 sek kvar sen hände det en grej som jag inte vill prata om här i bloggen eftersom ja vi är dåliga förlorare ja, mitt lag grät . och det var sista matchen i serien för på lördag spelar vi final mot högsbo då ska vi klå dem o vinna guld! sen hemma mådde jag skit igen och sov i några timmar sen var det bara slapp framför tven hela kvällen. mamma köpte också almondy torta till mej och lite godis, :love:

måndag (idag) : skola som vanligt förutom att vi hade brandövning och sen skulle klassen  på konstmuseet. efter det stack jag och maria.h till hennes tandläkare i angered där vi sen käka pizzaaaa innan ryskan. sen hemspråk och nu är jag hemma. skypade med antonia en stund och nu ska jag göra engelska läxan. uppdaterar mer ikväll för mamma får snart damp på mej.. no coments. ÅHH JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT KÄÄR (igga)
OJUSTE SVARAR PÅ FRÅGESTUNDEN KANSKE IKVÄLL IFALL DU HAR EN FRÅGA TRYCK HÄÄÄR FÖR ATT KOMMA TILL FRÅGESTUNDEN!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: