alltid ska lilla elina åka ut för något medans alla andra är hela och oskadade.

hejhej. är hemma från skolan idag för att : igår efter vinsten åkte jag hem med maria där vi bestämde oss för att gå ut och lire boll. efter en stund kom Antonia och Rosita så vi spelade till killarna kom och skulle köra match emot oss när ngn av dem bombade mej med bollen i käken.. som vissa vet så slog jag ut halva av min framtand för några år sedan och igår när jag fick bollen i mig ramla den biten av igen! åh sen hade jag ont som inihelevete i min haka, trodde först att det var en spricka men sen... jag gick hem för vi spelade på ramsdal( skolan över vägen bredvid mej) så det tog inte lång tid. när jag kom hem jag ba - MAMMMAAAAAAAAAAAAA! hon ba - nej snälla vad har hänt nu !?!?! sen jag visar tanden han ba - OMG , vänta vi ringer tandakuten. haha hon blev inte glad för dte var andra gången. sen vi ringde och dem ba - men du får gå imon på morgonen till din egna tandläkare vette ;) fu! så jag gick imorse och dem fixade tanden fast jag ska dit nästa vecka och fin slipa den igen. annas är jag jätte nöjd med den , den ser rakare ut och allt. perfeeectoo! jag var ingen spricka utan en stukning eller nått? asså hakan då, jag fick ju den väldigt hårt där så det är svullet innuti. stannar hemma idag och går t skolan imon ist. oj nu bllev det ett långt inlägg hehe hoppas ni orkade läsa, ska göra lite matte nu sen senare när tanden har torkat lite till ska jag äta jordgubbar ! muuumsaan. ha d.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: