Tennis

Hej söt. Slutade rätt så tidigt idag kl 14 annars skulle jag slutat kvart i tre.
Hade vanliga lektioner fram tills maten sen var det rast och sen åkte några
och jag till ullevis tennis hall. Vi i min skola har en prova på eftermiddag
en gång om året och man får välja 3 stycken aktiviteter man skulle vilja
göra och så får man 1 ev valet. Jag fick tennis då. vi spelade i 1 timme
sen åkte jag hem. slipper hemspråk idag för Irina är i ryssland så :D
wiee häpppy me. Sitter i soffan i min mysdress helt ensam och kollar på
Made (MTV) en kille vill bli fotbollsspelare -.- HAHAHAHA dom mobbar han
hans tränare ba - du passar ju uselt -.- AHAH skulle också sagt så :D
elakt (6) Åh träning imon, måste satsa allt vad jag har nu för har varit
väldigt dålig dom senaste 2 veckorna... måste förbättra mej! Och så är
det hemma match i helgen :) mot marbo eller borås tror jag :O? tappde min
hundralapp på tennisen idag sen hitta natti den igen<3 bloggar mer sen, kram.

patsy

höhöh, fick du it panik när du tappa hundrisen?? Jag skulle fått panikk (a)



sv; tack!<3 detsamma ;)<<3

2010-11-22 18:37:03 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: