måndag - skol vecka

hejhej. igår var det första advent (Y) snart juuul. åh vet ni hur mkt jag älskar vintern eller? :)
tycker att vinter är så himla mysigt och fint, alla ljus, all vit snö. fast kylan är det enda minset.
Igår vann vi somsagt vår basket macth mot varbergs, haha vi skulle spela vi hade redan värmt
och tränat på lite system och dom vr inte där sen min trnare ba om dom inte kommer om 15 min
så får dom WO och det betyder att vi vinner med 20 -0 men sen kom dom i sista minut och spelet
började nästan direkt. vi vann matchen med 72 - 50 tror jag. sen gick jag på bio med sonja & louisa,
feeeett skoj! sen stack sonja och jag och louisa gick t liseberg. AHAHA as kul där med. nu måste
jag snart dra t skolan men jagg typ bloggar när jag kommer hem ? :) pussaaaaaaaaaaaaaaaaar.

Patsy

Grattis med matchen ;) <3

2010-11-29 11:51:38 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: