Lite om mej

Heter Elina och bor i Göteborg tillsammans med min mamma och låtsaspappa.
Går på en montessori skola och håller på med Basket och musikalteater, basket
är världens bästa sport enligt mej! Älskar också att shoppa som dom flesta tjejerna.
Är en fett glad tjej som alltid skrattar livet av mej hela dagen lång, men kan också
vara fett kaxig så ah bråka it med mej :) men annars alltid häppy!
Har alltid ngåot att göra och berätta om så du kommer få minst ett inlägg om dagen,
och om jag inte bloggar ngn dag så är det tyvärr för att jag inte hinner, p.g.a av skolan
mina aktiviteter och an massa annat. Min humor kan gå för långt ibland men den är
endå bäst (A) fastd et är nog bara michelle,bella & vendela som fårstår sej på xd
I bloggen får du reda på om mitt liv och jag kommer att bjuda på en massa bilder och
text. I hope you will stay here and keep reading ! Blir fett glad om ni kommenterar,
berätta gärna vad du vill att jag ska blogga om! NANANA och jag är bäst :D köss♥

om bloggen: i bloggen skrivs det mestadels om min vardag men samt om en massa annat!
skriver om allt från himel till jord, hoppas ni gillar bloggen och fortsätter att läsa! om ni har
frågor eller något ni vill att jag ska ändra eller fixa så kan ni mejla mej på [email protected]
eller kommentera ngt utav inläggen .


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: