If you really knew me

hejhej. sitter hemma ensam nu så det finns inget annat att göra så jag kollar på tväää.
Som vanligt blev det MTV, kollar på If you really knwe me. blir faktist väldigt berörd för
ah , har också haft många svåra stunder i livet särskilt det där med mobbning och saker,
är ju också så som hellre håller det inom mej.. :/ om jag ska utvärdera dagen med 1
mening så skulle det nog låta så här: dagen var jobbig och inte alls som jag ville att den
skulle bli. fast det är ju en ny dag imon , right? :) imorgon ska jag på bio med Louisa
älskling, så jag ska gå in på sf och reservera platser. harry potter time <3 har gillat
filmerna sen ja var en liten skitunge, harry potter är så mkt bättre än Twilight och
sagan om ringen ( enligt mej och bella ) oh vet ni vaaad? jag ska nog göra en hiss&diss
sak, har en sak jag måste dissa hårt och en sak som måste höjjas! oh vet ni hur duktiga
ni var igår btw? första blogg kvällen och jag hade redan 40 ngt besökare på 1 kväll!
you guys are so fricking amazing, fortsätt så :D
måste gå på toa annars händer d en olycka.

Nytagen bild.


M.i.r.i.a.m

Naww sööt <3

2010-11-20 22:40:23 l http://www.inmyworld.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: