Ella Of Sweden , begie

hejhej. är hemma från stan nu :) mamma köpte ett par begie ella of sweden boots t mej
och så gick vi runt och kollade på lite kläder, nu vet jag vad jag ska köpa till nyår, det blir
nog en svart kjol med nitar och en rosa tröja med blommor på axlarna (Y) sen åt vi buffé.
åt en massaaaa, tjockt av mej. nej men. oh är jätte glad för dom nya skorna :D:D skolan
och det imon. nananana, hallå såg en tvär fin kofta från cubus somjag ska få sen typ, åh
den är jätte söt, sån där mörk rosa. vill ha! Ska gå och ta ett bad och sen fixa lite saker,
sen på kvällen blir det nog bara slappa framför tvään dåva. måste fixa naglarna också,
det va länge sen jag gjorde det . bloggar nog mer imon innan eller efter skolan. Ciaó♥


Dem är lte ljusare i värkligheten.

patsy<3

Snyyyyygggaaaa <3 Vill oxå ha men har andra som jag ska börja använda snart 0=* hihi längtarr <3

2010-11-22 07:21:25 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: