Törsdag

tjabaaaaaaaaa. HEH :3 är på jatte glad humööör, ettetttvå.
nej men hahha. är faktist jättre trööt :( varit på träning och
uffe plågat oss igen >.< menmen, hade faktist tänkt att ha
kjol imon... vaaad sägs om det ? :D mii laaajk. har inte haft
kjol sen skolfotot i oktober... eller väääääeenta hur stavar
man oktober eller october, har aldrig varit säker på dät.
På lärdag ska vi upp till skövde och spela match ska bli fätt
kul, och uffe har lovat att vi ska åka t donken efter matchen.
SKÖVDE ♥ längtar som-in-i-helvete till skövde basket cup 2010, 
jag liksom älskar skövde och att få sova under en bänk på en
maddrass i 2 nätter, att få spela matcher med tjejerna, luffa runt
på skolan på nätterna bara för att köpa chips som sen blir uppätna
av msgana :) ah fett kul har man varje år. Btw, hade redovisning av
läsprojektet vi hade i svenskan, AHHAHA vi blev indelade i 2 grupper,
en fick sitta på det andra bordet oh vi fick sitta på det andra. och så
fick man typ erätta en och en om boken och sen om författaren. jag
talade sist vid min grupp, andra gruppen var redan färdigaså när jag
berätta om min bok satt hela klassen och stirra :( seen kom nick och
hälsa på, ''han hade liksom håltimme" ;) sen gjorde också leyla hål i
annas öra med en nål, leyla - nu slipper du gå och betala en massa
pengar, kolla jag är ju proffs, nu har du ett till hål i örat :) thatata, ja
filma så filmen kommer på alldeles strax. Bella har inte varit i skolan
på typ 3 dagar? saknaden är biiiggggggggggg. heh oj nu blir det lite
för mycket på samma gång nu vah, ska läsaklart boken sen sova.
god natt, bloggar en massaaa mer imön, aj pråmeees      ♥                                                                    



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: