Svar på tal

Erkänn jag är snygg? - HAHA klart du är ;)

Kan vi träffas ngn gång? - ah visst ring mej :)

Vilken blogg är bättre? Leeeaaa.blogg.se eller ofeliiaenamnet.blogg.se? - oj, har aldrig sett dem bloggarna med leeeaaa.blogg.se tror jag

Vrf började du blogga? - Nästan alla mina kompisar bloggade och jag ville också pröva, sen blev den 1 blogg och 2, 3 . AHAH finns igentligen ingen anledning till att jag skaffade en blogg me antagligen för att dte är kul :)

Hur skaffa du så snygg design? - Jag gjorde den själv :)

Villken är din favorit maträtt - Sushi och en rysk maträtt som heter vareniki.

villken musik gillar du - R'n'B och typ techo/house

Är du fortfarande ovän med A***? - Ovän kan man inte säga men vi har bestämt att inte ha nära vänskaps kontakter längre.

Vad heter den bästa filmen du sett - vet faktist inte men en utav dom bästa är nog the last song och en rysk film som jag glömt namnet på

villka tv-programföjer du - The hills och greys anatomy

Favorit mat - sushi och en rysk maträtt som heter vareniki

önske liste 1-5 - Ny laptop, pengar, Nagelsätt (nagellack,diamanter,klistermärken osv) , Datorväska i leopardmönster & DKNY grön äpple parfym.

när har du match nästa gång och vart? kan jag komma och kolla? :D - Klart du kan komma, min näste match är borta i skövde men v.50 har jag hemma match igen kl 09:30 i kortedala. lite tidigt men om du vill komma så kan vi väl ta det på msn sen elr ngt?<3



Hoppas ni blev nöjda med svaren ;)



patsy

Tack för svaret :D

2010-12-03 22:24:24 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: