så hääääääär mycket är jag glad!


åh ska snart t stan och träffa hannnhiiiis, fan vad ja saknat henne ;O  och btw
blev så glad för att ni börjat kommentera igen och statistiken har höjt en hel del,
woho! snart är det nyårs, längtar. 2011 redan? kan ni fatta det, det känns precis
som om sommaren 09 var slut. och redan 2011 sjukt.  Har också tänkt på en sak
det där om min nya datafodral/väska. jag ska nog lämmna tbx den idag.. för jag
behöver typ inte den ens xd jag har ju min datorväska från min gamla laptop så
jag lämmnar tbx den, haha kom också på att jag har ett presentkort på glitter :D
så idag ska det rensas, 2 presentkort ett på glitter och ett på JC samt 400 kr. okej
inte så mkt men jag får nöja mej -.- min katt är heelt och hållet sjuk i huvudet om
den ens har ett. jag har gardiner i mitt rum med paljetter på och katten tar satts
hoppar på gardinerna och kl'ttrar högst upp, idiot sen kan inte hon komma ner :)
ska typ gå och fixa mej samt städa min garderob sen åker jag för att träffa hannhis!

uppdaterar när ja är hemma , lovar att ta bilder, puussar

tildan

svar skit på er = ha en bra dag :)

2010-12-29 12:32:21 l http://dentildan.blogg.se/
Sara - Only me

sv, inge fel med att nt gilla henne? alla har olika åsikter :d



ååh de låter kul (:<3

sj ska ja bara tråka här idag med :d<3

2010-12-29 12:32:51 l http://ssasas.blogg.se/
Sara - Only me

Hej nu har jag utsett dagens cutiepie,

kolla in om det var du som vann (:<3

om inte? ny chans igen sötnos :D

haft en bar start på dagen ?

2010-12-29 14:27:49 l http://ssasas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: