Outfit & the day

Hallåå! Ja och hur är lilla Elinas humör idag då ? ;) HAHA sådär faktist :/ Men jag loovade så nu blir det allt en massa inlägg. woho har lov nästa vecka på onsadag längtaaar vi slutar dessutom kl 10 den dagen! efter det ska jag åka t stan and by some julklappar, hehe. vart i skolan och det vanliga ni vet. I kväll har mamma lovat att bara jag och hon åker och käkar sushi på kvällen. myyyyys! HAHA när jag gick hem från hållplatsen idag ville jag ta en annan väg en den jag brukar ta, jag visste att det var is över den vägen men gick där endå och vad tror ni hände? :) jah lilla Elina ramla och dog. så var sagan slut. blöggar mer snart (ingen puss idag) 
jeaaans, linne, tröja, halsband aaand ingenting more (svängelska)


patsy

hahha, har typ brytit foten pga isen x3



Snyggt halsband ;) Var är den köpt? <33



kraaams

2010-12-17 16:29:21 l http://rapunzelll.blogg.se/
yvon<3

jag måste ha din inloggning och löse <3

2010-12-17 18:55:38 l http://gwapomo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: