Nu ärre slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyyys.

Tjaba tjena hallå! Gick aldrig t skolan idag för mådde så J*vla dåligt igår kväll, kunde
seriöst inte gå ipp frånsängen. det är ngn fel på mej och mina ögon? varje gång jag
mår illa känner jga mej svag , spyfärdig, blek och har jätte ont i mina ÖGON.. Ska
endå till min ögonläkare på måndag så får vi göra ngn åt det här för det här har hållt
på i 2 - 3 år nu, yaya. är hemma ensam med katten just nu, mamma ska hämta hennes
kompis och hennes barn(lillkusin) och typ beställa kinamat elr ngt yöömmii. SVARAR
PÅ ERA FRÅGOR OM CA 10 MIN, måste dammsuga nu. och btw vi ska typ göra om designen
i mitt rum, vi har köpt lila gardiner och jag och mamma ska t Idiska i helgen och köpa lyktor
och ljustakar, kanske lite nya kuddar och ett överkast :D HAPPYYY MII. kisseeeess♥


patsy

Stackarn... :( Krya ;)



gött med kinamaat :D

2010-12-03 22:22:44 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: