mycket att läsa

hello folks ;)


igår: skolan, åka skridskor med skolan och sen hem för att äta och packa väskan. Åka t borås med laget för att spela match. vi förlora med bara 9 poäng :/  men vi hade det iaf feeett skojj! sen när jag kom hem så var jag tvungen att tvätta håret äta och det sen la ja mej runt 12.

idag: skol-vinter-avslutning. sen stan med anna för att handla julklappar. och nu sitter vi hemma hos anna jag ska sova över hos henne, hon har ju flyttat och hennes rum  omg så fin :O teppeterna är typ grå med vita blommor på och mattan är as tjock och grön hon har en våningssäng, och mycket mer fast det finaste är tappeterna! och färgerna för det är så mysigt här! vi ska ha det fäätt skojj idag ;) mwahaha.


hallå ingen kommenterar längre :( oh iih statistiken har sjunkt igen...
skriv t mej om ni vill att jag ska förbättra något! blog 2 u ikväll ♥

Patricia

damn! Mamma tvinga oxå mig att tvätta mitt as-tröga håt -.-'' Vad har hänt med din design? HHelt fackad :S

Vi måste träffas :*



god jul gmn<33

2010-12-22 22:52:27 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: