Lördagen den 11/12

||  HEJ ! och såå fett kul jag haft idag! och förlåt för inlägget här nedan, AHAHA anna jag säger inte alls så .__. det ska bli lite fajt på måndag ;@ ja iaf, åkte först i Tamaras bil upp t skövde jag och andreea satt m henne och sen påvägen tbx satt antonia me oss. AHAH världens bästa dag. VI VANN MEN 85-31 fett grymt fast jag kan söga att det här var inte världens bästa match, vi hade lite för lite fart och jag faila i början men sen fick ja gå in igen och dåfanemen var ja bra. Antonia och Gelila ägde! sen åkte alla t donken efter matchen alla tog typ big mac och kompaniii AHAH jag och anti gick och satte oss enskild och typ dog xd AHAH jag köpte en cheddar chees sås och vi hade inte ens ätit halva av den och den ligger redan på golvet, antonia kastar pomes på mej och jag får stopp på luft... :) sen åkte vi hem i 2 timmar. jag satt i mitten, Antonia & Andreea låg på mej, fick faktist fett ont i min rompaah men ville inte flytta på mej och väcka dem andra. MEn nu är jag hemma och är jätte trött! har satt på tv där man kollae på Beethoven. bllggar mer senare, pussaaaar  ||


Antonia ska kasta snöboll.





Jag Tamara & Antonia påväg t donken :D

min och antonias mat , 2 big mac, stor pomes, 3 drickor, ketchup, cheddar.
sånna tjockisar :3 Mvähhähä men vad gör man när man e hungrig (A)


patsy

Grattis med matchen. Med dig vinner man alltid gmn ;)

<3

2010-12-12 00:01:17 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: