Lördäg!

hello sweeties. blogga aldrig imorse HEHEH (6) förlåt, var iaf i stan med louisa idag :)
köpte en tunika och en tröja fintfint! lägger upp bilder senare jaag looooovar :3 såå
eh omg vet ni hur mkt snö det var ute när ja kom ut ur huset :O iih snöö . jag älskar
vinter seriöst älskar tror jag gillar vinter mer en sommar ;O nej men det är ju så fint
på vinterna samtidigt typ romantiskit mysigt och kylan gillar jag på nått sätt.. mobba
it ni kommer tänka sjuka kvinna gillar vinter man ska gillar sommar'n! Imorgon är
det match mot högsbo och vi spelar hemma så det ska bli skoj fast jag var ju inte med
på tisdags träningen så jag har inte tränat så mkt och ah så tror inte jag får så mkt
speltid ´menmen ja ska visa vad ja går för´ är tvär hungrig :O bloggar mer typ ikväll!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: