Fredagsmys!

|| tjaba tjena hallååå! nejman hej :3 oh, nu är det slut på veckan det är dags för fredag myyyys. hehehe. Vart i skolan sen stan med belliis, fett kul. hallå AHAH jag och bella gick in i Jedviks och där hade dom sån gratos varm choklad och kaffe ni vet sånt, alla tog och till och med några andra tjejer sen när jag och bella skulle ta så en kärring ba - ska ni handla någpt? vi - öhm nej.. hon - ah men det där är bara för våra kunder! man ba öh? så vi gick därifrån. sen åkte jag hem, fixa lite saker och satte mej vid the dataa. nu sitter jag och mamma och kollar på IDOL FINAL 2010. NANANA, imorgon ska laget upp t skövde och spela match tagggaaaaaaa ;D sen sa uffe att vi skulle t donken efter matchen om vi spela bra (H) thähähä. MINNAH vinn nu ! bloggar mer sen PUSS. ||



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: